دانلود رایگان مسابقه برنده باش

يکشنبه 28 مرداد 1397
15:37
محمد

دانلود رایگان مسابقه برنده باش با کیفیت عالی فول اچ دی 1080p HDTV

مسابقه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار با لینک مستقیم

قسمت 1 اضافه شد

دانلود مسابقه برنده باش

نام برنامه: برنده باش | مجری: محمدرضا گلزار | ژانر: مسابقه تلویزیونی | تاریخ انتشار: 1397

مدت زمان: 60 دقیقه | تعداد قسمت ها: نامشخص | پخش از شبکه سوم سیما

حجم: متفاوت با هر کیفیت | هاشم رضایت و حمید رحیمی‌نادی

درباره برنامه:
برنامه “برنده باش” که پیش از این “میلونر شو” نام داشت توسط تهیه کنندگان سری اول برنامه “دورهمی” تولید شده و یکی از دلایل رسانه ای شدن بیشتر این برنامه نسبت به دیگر برنامه‌های سیما، اجرای این برنامه توسط محمدرضا گلزار بازیگر سینما است، که اولین حضور خود را در تلویزیون و به عنوان مجری تجربه کرده است. گلزار هدف برنامه “برنده باش” را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه بیان کرد و خاطرنشان کرد مخاطبان می توانند با شرکت در این برنامه که قالبی مسابقه‌ای دارد با پاسخ به سوالاتی که از آنها از کتب مختلف پرسیده می‌شود برنده صد میلیون جایزه نقدی شوند.

دانلود مسابقه برنده شو , Mosabeghe Barande Bash

[دانلود اپلیکیشن برنده باش مخصوص اندروید]

(دانلود قسمت اول 25 مرداد 1397)

[کیفیت 1080p] [کیفیت 720p] [کیفیت 480p] [لینک کمکی] [اسکرین شات]

توضیحات بیشتر:
در هر قسمت از مسابقه برنده باش چهار نفر که از قبل سوال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت خواهند شد. در واقع این مبلغ بزرگترین جایزه‌ای است که تاکنون در صدا و سیما در یک برنامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

حضور در مسابقه برنده شو تنها از طریق شرکت در آزمون اولیه از طریق یک اپلیکیشن موبایلی ممکن خواهد بود. افرادی که تمایل دارند در این مسابقه چه به عنوان تماشاگر و چه به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته باشند باید از طریق این اپلیکیشن به جمع‌آوری امتیاز بپردازند. همچنین برای افرادی که نتوانند به سوالات پاسخ صحیح دهند اقدامات جذابی در نظر گرفته شده تا آنان نیز بتوانند از ادامه مسابقه لذت ببرند.

نمایشگر ویدیو

Media error: Format(s) not supported or source(s) not found

Download File: http://dl2.doostihaa.com/Movie/Teaser/Barande-Bash-Teaser.mp4?_=1
00:00
03:18

lshfri fvkni fha

دانلود مسابقه برنده باش


موضوعات: سریال ایرانی,
[ بازدید : 712 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود انواع فیلم ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]