دانلود سخنرانی رهبر امام خامنه ای نوروز 96

دوشنبه 30 اسفند 1395
17:52
محمد

دانلود سخنرانی رهبر امام خامنه ای نوروز 96

پیام نوروزی رهبر در لحظه تحویل سال 1396

رهبر سال 96 را چه نامید؟ پیام نوروزی 96 رهبر امام خامنه ای

اقتصاد مقاومتی: تولید ،اشتغال

دانلود صحبت های رهبر خامنه ای تحویل سال 96

دانلود سخنرانی رهبر خامنه ای تحویل سال 96

هر ساله رهبر انقلاب در نوروز و سال نو در مقابل دوربین ها و در شبکه های تلویزیونی شعار سال را انتخاب می نمایند و آن سال را نامگذاری میکند

به طور مثال 2 سال قبل شعار : اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به عنوان شعار سال 93 انتخاب شد و سپس در سال 94 شعار : دولت و ملت همدلی و همزبانی به عنوان شعار سال 94 به عنوان نام سال 94 انتخاب شد. و سال 955 را سال اقتصاد مقاوتی اقدام و عمل نامیدند

دانلود صحبت های رهبر خامنه ای تحویل سال 96

به محض مشخص شدن نام سال 96 در این مطلب شما می توانید متن پیام نوروزی رهبر انقلاب برای عید نوروز 96 و همچنین در صورت وجود ویدیوی صحبت های رهبر انقلاب اسلامی و همچنین پوستر و بنرهایی به مناسبت عید نوروز و برای چاپ شعار سال 95 در اختیار شما قرار خواهد گرفت که میتوانید از آن ها استفاده ی لازم را ببرید.

_____________________________________________________

دانلود کامل صحبت های رهبر لحظه تحویل سال 96

لینک مستقیم

______________________________________________________

متن پیام نوروزی رهبر

حضرت آیت الله خامنه‌ای سال ۹۵ را همراه با تلخی‌ها و شیرینی‌هایی برای ملت ایران دانستند و با اشاره به برخی از مهمترین عوامل شادکامی ملت در سال گذشته، افزودند: عزت ایران و هویت ملت عزیز در تمام قضایای سال ۹۵ مشهود بود و دشمنان در همه‌جای دنیا به اقتدار و عظمت ملت ایران اعتراف کردند.

رهبر انقلاب اسلامی، حضور پر شور و غیرتمندانه مردم در روز ۲۲ بهمن در پاسخ به بی‌احترامی رئیس‌جمهور امریکا و همچنین اجتماع عظیم مردم در روز قدس را نشان‌دهنده هویت و اهداف والای مردم ایران خواندند و گفتند: با وجود آنکه همسایگان ایران و کشورهای منطقه دچار ناامنی هستند، امنیت کشور در محیط پرتلاطم منطقه‌ای و بین‌المللی شاخص بسیار مهمی بود و ملت ایران در طول سال، «امنیت پایدار» را تجربه کرد.

«همت جوانانه» و «حرکات مؤمنانه فراگیر» دو شاخص دیگر در ارزیابی موفقیتها و پیشرفتهای ملت ایران بود که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره و خاطرنشان کردند: مشاهده و اطلاع از فعالیتهای پر شور و مبتکرانه‌ی علمی، فرهنگی، تولیدی و ورزشی هزاران گروه جوان در سراسر کشور و برگزاری جلسات و فعالیتهای گرم و گیرای دینی، از جمله نقاط مثبت و شادی‌آفرین برای کشور و ملت ماست. حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس تلخی‌ها و سختی‌های سال قبل را مربوط به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بویژه طبقات ضعیف و متوسط دانستند و افزودند: من از وضع مردم مطلع هستم، بنابراین تلخی کام مردم به‌ویژه طبقه ضعیف را از مشکلات اقتصادی همچون «گرانی، بیکاری، تبعیض‌ها و نابرابری‌ها و آسیبهای اجتماعی» با همه‌ی وجود حس می‌کنم.

ایشان تأکید کردند: همه‌ی ما مسئولیم و باید هم نزد خداوند متعال و هم نزد ملت پاسخگو باشیم.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید بر «اقدام و عمل» در نامگذاری سال ۹۵ و انجام کارهای خوبی که مسئولین گزارش آن را داده‌اند، گفتند: البته فاصله زیادی میان کارهای انجام شده با انتظارات مردم و رهبری وجود دارد و آمارهای مثبت و منفی را باید در مجموع مشاهده کرد. ایشان، توجه به نام «اقتصاد مقاومتی» را به تنهایی مؤثر ندانستند و در خصوص راه‌حل و علاج وضع کنونی، افزودند: علاج، در تقسیم کردن اقتصاد مقاومتی به نقاط کلیدی و مهم و تمرکز همه همت مسئولین و مردم بر آن نقاط است و این نقاط کلیدی عبارت است از تولید داخلی و اشتغال بویژه اشتغال جوانان. حضرت آیت الله خامنه‌ای، بر اساس همین ضرورت، سال ۹۶ را «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری کردند و گفتند: تمرکز و برنامه‌ریزی بر روی این نقاط کلیدی مطالبه رهبری و مردم از مسئولین و موجب پدید آمدن موفقیتهای چشمگیر و محسوس است و مسئولین باید نتایج را در پایان سال به مردم گزارش کنند.


موضوعات: مستند,
[ بازدید : 481 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود انواع فیلم ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]